СУЧАСНІ ТЕХНОЛОГІЇ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ

ІНТЕРАКТИВНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ПОСІБНИК

dov_dnik.png

СЛОВНИК

ТЕРМІН

ВИЗНАЧЕННЯ

ДЖЕРЕЛО

E-mail

Електронна пошта, яка пропонує серію послуг: відправлення і прийом електронних листів, що доставляються абонентам електронної пошти в будь-яке місце земної кулі протягом декількох годин.

Інтерактивний навчальний посібник «Сучасні технології освітнього процесу»: навчальний посібник / Т. Б. Поясок, О. І. Беспарточна, О. В. Костенко. – Кременчук : ПП Щербатих О. В., 2020. – 228 с.

Алгоритмізація

Складник програмованого навчання, повʼязаний із удосконаленням планування процесу навчання в цілому і підвищення ефективності управління пізнавальною діяльністю учнів; виявлення, конструювання та використання в навчанні алгоритмів, тобто правил, приписів щодо послідовного виконання будь-якого із завдань, що належить до певного типу.

https://vue.gov.ua/

Алгоритмізація_навчання

Відеоконференції

Сучасні засоби телекомунікації через аудіоканали, відеоканали та комп’ютерні мережі.

Інтерактивний навчальний посібник «Сучасні технології освітнього процесу»: навчальний посібник / Т. Б. Поясок, О. І. Беспарточна, О. В. Костенко. – Кременчук : ПП Щербатих О. В., 2020. – 228 с.

Віртуальна реальність

Технологія неконтактної інформаційної взаємодії, що реалізує за допомогою мультимедіа середовища ілюзію безпосередньої присутності в реальному часі в стереоскопічно поданому «екранному світі» технологією неконтактної інформаційної взаємодії, що реалізує за допомогою мультимедіа середовища ілюзію безпосередньої присутності в реальному часі в стереоскопічно поданому «екранному світі».

Інтерактивний навчальний посібник «Сучасні технології освітнього процесу»: навчальний посібник / Т. Б. Поясок, О. І. Беспарточна, О. В. Костенко. – Кременчук : ПП Щербатих О. В., 2020. – 228 с.

Гіпермедіа

Гіпермедіа, розширений термін гіпертексту, є нелінійним носієм інформації, що включає графіку, аудіо, відео, звичайний текст і гіперпосилання. ... Аудіо гіпермедіа з'являється за допомогою пристроїв голосової команди та голосового перегляду.

https://uk.wikipedia.org › wiki › Гіпермедіа

Гіпертекст

Сукупністю різноманітної інформації, яка може розміщуватися не тільки в різних файлах, а й на різних комп’ютерах.

Інтерактивний навчальний посібник «Сучасні технології освітнього процесу»: навчальний посібник / Т. Б. Поясок, О. І. Беспарточна, О. В. Костенко. – Кременчук : ПП Щербатих О. В., 2020. – 228 с.

Дистанційне навчання

Спрямованість освітнього процесу безпосередньо на людину, створення необхідних умов для успішного набуття всіма студентами високого рівня знань.

Інтерактивний навчальний посібник «Сучасні технології освітнього процесу»: навчальний посібник / Т. Б. Поясок, О. І. Беспарточна, О. В. Костенко. – Кременчук : ПП Щербатих О. В., 2020. – 228 с.

Евристичне навчання

Динаміку внутрішніх змін суб'єктів освіти – студентів і викладачів – у ході освоєння ними евристичних освітніх процедур

Інтерактивний навчальний посібник «Сучасні технології освітнього процесу»: навчальний посібник / Т. Б. Поясок, О. І. Беспарточна, О. В. Костенко. – Кременчук : ПП Щербатих О. В., 2020. – 228 с.

Екстремальні педагогічні технології

Спроба використання в педагогічній практиці «об’єднуючої сили» хаосу, можливостей «відкритих» систем до самоорганізації.

Інтерактивний навчальний посібник «Сучасні технології освітнього процесу»: навчальний посібник / Т. Б. Поясок, О. І. Беспарточна, О. В. Костенко. – Кременчук : ПП Щербатих О. В., 2020. – 228 с.

Екстремальні ситуації

Виникає в наслідок відсутності в пам’яті (або підсвідомості) варіантів поведінкового вирішення та необхідності готувати їх, використовуючи зворотний зв’язок і приймати рішення, що викликає у людини емоційне напруження, навіть стрес.

Інтерактивний навчальний посібник «Сучасні технології освітнього процесу»: навчальний посібник / Т. Б. Поясок, О. І. Беспарточна, О. В. Костенко. – Кременчук : ПП Щербатих О. В., 2020. – 228 с.

Електронний підручник

Автоматизована навчальна система, яка містить дидактичні, методичні, інформаційно-довідкові матеріали з навчальної дисципліни, а також програмне забезпечення, що дозволяє комплексно використовувати їх для самостійного одержання і контролю знань.

Інтерактивний навчальний посібник «Сучасні технології освітнього процесу»: навчальний посібник / Т. Б. Поясок, О. І. Беспарточна, О. В. Костенко. – Кременчук : ПП Щербатих О. В., 2020. – 228 с.

Ігровий метод

Метод навчання, передачі досвіду старших поколінь молодшим.

Інтерактивний навчальний посібник «Сучасні технології освітнього процесу»: навчальний посібник / Т. Б. Поясок, О. І. Беспарточна, О. В. Костенко. – Кременчук : ПП Щербатих О. В., 2020. – 228 с.

Ігрові технології

Є організаційними формами педагогічного процесу, яка дозволяє органічно впливати на особистісний і професійний розвиток практично всіх студентів.

Інтерактивний навчальний посібник «Сучасні технології освітнього процесу»: навчальний посібник / Т. Б. Поясок, О. І. Беспарточна, О. В. Костенко. – Кременчук : ПП Щербатих О. В., 2020. – 228 с.

Імітаційні технології навчання

Побудова навчальної діяльності через формування й розвиток у студентів ціннісних орієнтацій, взаємин, культури спілкування, культури мислення, методів діяльності (планування, прогноз, аналіз, рефлексія).

Інтерактивний навчальний посібник «Сучасні технології освітнього процесу»: навчальний посібник / Т. Б. Поясок, О. І. Беспарточна, О. В. Костенко. – Кременчук : ПП Щербатих О. В., 2020. – 228 с.

Інноваційні процеси

Введення нового в цілі, зміст, форми і методи навчання та виховання; в організацію спільної діяльності вчителя і учня, вихованця. Інновації самі по собі не виникають, вони є результатом наукових пошуків, передового педагогічного досвіду окремих учителів і цілих колективів.

https://pidruchniki.com/16331024

/pedagogika/innovatsiyni_

protsesi_osviti_pidvischennya_

kvalifikatsiyi_vchiteliv

Інноваційні технології

Інноваційні технології — радикально нові чи вдосконалені технології, які істотно поліпшують умови виробництва або самі виступають товаром.

https://uk.wikipedia.org › wiki › Інноваційні_технології

Інструменти пізнання

Це бази даних - технології вводу, систематизації, збереження і надання інформації з використанням комп’ютерної техніки.

Інтерактивний навчальний посібник «Сучасні технології освітнього процесу»: навчальний посібник / Т. Б. Поясок, О. І. Беспарточна, О. В. Костенко. – Кременчук : ПП Щербатих О. В., 2020. – 228 с.

Інтерактивні технології

Специфічна форма організації пізнавальної діяльності, яка має передбачувану мету - створити комфортні умови навчання, за яких кожен учень відчуває свою успішність, інтелектуальну спроможність.

Інтерактивний навчальний посібник «Сучасні технології освітнього процесу»: навчальний посібник / Т. Б. Поясок, О. І. Беспарточна, О. В. Костенко. – Кременчук : ПП Щербатих О. В., 2020. – 228 с.

Інформаційне обслуговування

Пересилання абонентам мережі оглядів, зведень та інших довідкових матеріалів від різних фірм і організацій.

Інтерактивний навчальний посібник «Сучасні технології освітнього процесу»: навчальний посібник / Т. Б. Поясок, О. І. Беспарточна, О. В. Костенко. – Кременчук : ПП Щербатих О. В., 2020. – 228 с.

Інформаційні технології

Технології, що використовують спеціальні технічні інформаційні засоби (ЕОМ, аудіо, кіно, відео).

Інтерактивний навчальний посібник «Сучасні технології освітнього процесу»: навчальний посібник / Т. Б. Поясок, О. І. Беспарточна, О. В. Костенко. – Кременчук : ПП Щербатих О. В., 2020. – 228 с.

«Кейс-метод»

На основі використання теоретичних знань дає змогу оволодіти також методологією аналізу ситуації, набути досвіду, чого інші методики не забезпечують з такою ж ефективністю.

Інтерактивний навчальний посібник «Сучасні технології освітнього процесу»: навчальний посібник / Т. Б. Поясок, О. І. Беспарточна, О. В. Костенко. – Кременчук : ПП Щербатих О. В., 2020. – 228 с.

Колективна миследіяльність

Організаціюя робочого процесу в режимі колективної розумової діяльності, полягає в тому, що навчання ведеться в активній взаємодії студентів з педагогом і між собою з того рівня (розвиток потреб - здібностей), на якому знаходяться ті, яких навчають.

Інтерактивний навчальний посібник «Сучасні технології освітнього процесу»: навчальний посібник / Т. Б. Поясок, О. І. Беспарточна, О. В. Костенко. – Кременчук : ПП Щербатих О. В., 2020. – 228 с.

Контроль за якістю засвоєння знань

Педагогічний супровід, спостереження і перевірка успішності  навчально-пізнавальної  діяльності  студентів.

Словник термінів з педагогіки вищої школи (українсько-англійський, англо-український): навчальний посібник / Т. Б. Поясок, О. І. Беспарточна, Л. В. Герасименко. – Кременчук : ПП Щербтих О. В., 2019. – 120 с.

Концентроване навчання

Безперервність процесу пізнання та його цілісність (починаючи з первинного сприйняття і закінчуючи формуванням умінь користуватися отриманою інформацією); одноразовість вивчення теми, розділу або всієї навчальної дисципліни, що забезпечує їх міцне засвоєння; скорочення числа одночасно досліджуваних дисциплін; орієнтація навчального процесу на розвиток самостійності, відповідальності, творчої активності учнів; варіативність і комплексність застосовуваних форм і методів навчання, адекватних цілям і змісту навчального матеріалу, які враховують особливості динаміки працездатності учнів і педагогів; співпрацю освітян та учнів, учнів між собою.

Інтерактивний навчальний посібник «Сучасні технології освітнього процесу»: навчальний посібник / Т. Б. Поясок, О. І. Беспарточна, О. В. Костенко. – Кременчук : ПП Щербатих О. В., 2020. – 228 с.

Критерії технології навчання

Системність; - науковість; - концептуальність; - відтворюваність; - діагностичність; - ефективність; - вмотивованість; - алгоритмічність; - інформаційність; - оптимальність; - законовідповідність.

https://pidruchniki.com/

14051003/pedagogika/

tehnologiyi_navchannya

Метод «Дельфі»

Один з найбільш розповсюджених методів експертної оцінки майбутнього, тобто експертного прогнозування.

Інтерактивний навчальний посібник «Сучасні технології освітнього процесу»: навчальний посібник / Т. Б. Поясок, О. І. Беспарточна, О. В. Костенко. – Кременчук : ПП Щербатих О. В., 2020. – 228 с.

Метод «Мозкова атака»

Метод розв’язування невідкладних завдань за дуже обмежений час.

Інтерактивний навчальний посібник «Сучасні технології освітнього процесу»: навчальний посібник / Т. Б. Поясок, О. І. Беспарточна, О. В. Костенко. – Кременчук : ПП Щербатих О. В., 2020. – 228 с.

Метод дискусії

Дієвий метод обговорення питання, що вивчається, вона передбачає колективне обговорення якоїсь спірної проблеми, під час якого пізнається істина.

Інтерактивний навчальний посібник «Сучасні технології освітнього процесу»: навчальний посібник / Т. Б. Поясок, О. І. Беспарточна, О. В. Костенко. – Кременчук : ПП Щербатих О. В., 2020. – 228 с.

Метод згорнутих інформаційних структур

Системна складової технології відкритих систем навчання, коли студент сам вибирає модель навчання, розробляє програму розвитку своїх професійних вмінь і якостей.

Інтерактивний навчальний посібник «Сучасні технології освітнього процесу»: навчальний посібник / Т. Б. Поясок, О. І. Беспарточна, О. В. Костенко. – Кременчук : ПП Щербатих О. В., 2020. – 228 с.

Метод проектів

Метод, в основі якого лежить розвиток пізнавальних, творчих навичок студентів, умінь самостійно конструювати свої знання, орієнтуватися в інформаційному просторі, критично мислити.

Інтерактивний навчальний посібник «Сучасні технології освітнього процесу»: навчальний посібник / Т. Б. Поясок, О. І. Беспарточна, О. В. Костенко. – Кременчук : ПП Щербатих О. В., 2020. – 228 с.

Методика

Визначений спосіб здійснення практичної чи теоретичної діяльності;  алгоритм конструювання і організації педагогічної діяльності; 2) галузь науки (відпрацювання методики навчання тощо), функцією якої є вироблення  і систематизація об’єктивних наукових знань; 3) знання про конкретні способи здійснення будь-якої діяльності (методика планування, методика  педагогічного управління тощо).

Словник термінів з педагогіки вищої школи (українсько-англійський, англо-український): навчальний посібник / Т. Б. Поясок, О. І. Беспарточна, Л. В. Герасименко. – Кременчук : ПП Щербтих О. В., 2019. – 120 с.

Модульно-тьюторна система

Коротко суть модульно-тьюторної системи можна показати наступними позиціями: 1) кожен модуль (завершений блок інформації) має чітку структуру: вступна лекція, кілька дискусій чи практичних, на завершення – семінар чи конференція; 2) демократизм (студенти самі вибирають курс, вільно почувають себе у спілкуванні з викладачем, дискусії відбуваються у атмосфері психологічного комфорту, співвідношення викладачів і студентів від 1 : 2 до 1 : 6); 3) багатобальна система оцінювання не лише знань студентів, а й кожної їх діяльності щодо оволодіння знаннями та відпрацювання навичок професійної діяльності; 4) матеріальне та фінансове забезпечення індивідуального підходу.

http://compi.com.ua/v-yu-strelenikov-i-g-britchenko-suchasni-tehnologiyi-navchanny.html?page=6

Навчальна дискусія

Діалог, що характеризується наступними ознаками: є навчальною працею групи людей, які виконують ролі ведучого й учасників; має відповідну організацію місця й часу роботи; є процесом спілкування, взаємодією учасників; спрямована на досягнення навчальних цілей.

Інтерактивний навчальний посібник «Сучасні технології освітнього процесу»: навчальний посібник / Т. Б. Поясок, О. І. Беспарточна, О. В. Костенко. – Кременчук : ПП Щербатих О. В., 2020. – 228 с.

Наукове дослідження

Процес дослідження певного об'єкта (предмета або явища) за допомогою наукових методів, що має на меті встановлення закономірностей його виникнення, розвитку і перетворення в інтересах раціонального використання у практичній діяльності людей.

https://uk.wikipedia.org/wiki/

Наукове_дослідження

Навчальний тренінг

Особлива форма навчання, під час якої людина максимально оволодіває новими знаннями, отримує нові навички, переглядає власні цінності та пріоритети, коригує, удосконалює та розвиває певні якості та властивості своєї особистості, обирає для себе такі форми та методи поведінки, які відповідають саме її ситуації та індивідуальності.

Інтерактивний навчальний посібник «Сучасні технології освітнього процесу»: навчальний посібник / Т. Б. Поясок, О. І. Беспарточна, О. В. Костенко. – Кременчук : ПП Щербатих О. В., 2020. – 228 с.

Навчальні ігри

Є синтезом релаксопедичних підходів (зняття бар’єрів, психологічної скутості) й імітаційних проблемних ситуацій, зокрема конфліктних, у яких учасники виконують відведені їм соціальні ролі відповідно до поставленої мети.

Інтерактивний навчальний посібник «Сучасні технології освітнього процесу»: навчальний посібник / Т. Б. Поясок, О. І. Беспарточна, О. В. Костенко. – Кременчук : ПП Щербатих О. В., 2020. – 228 с.

Навчання в команді

Передбачає особливу увагу «груповим цілям» (teamgoals) і успіху всієї групи (teamsuccess), що може бути досягнуто тільки в результаті самостійної роботи кожного члена групи (команди) у постійній взаємодії з іншими членами цієї ж групи під час роботи над певною проблемою чи питанням.

Інтерактивний навчальний посібник «Сучасні технології освітнього процесу»: навчальний посібник / Т. Б. Поясок, О. І. Беспарточна, О. В. Костенко. – Кременчук : ПП Щербатих О. В., 2020. – 228 с.

Небезпека дистанційного навчання

Зниження ролі педагога, що веде за собою негативні наслідки для особистісного і професійного становлення молодої людини; змішування знань та інформації, що також веде до обезлюднення знань; відриву непідготовленої молодої людини від реального світу в умовах віртуальної реальності, створеної мережею Інтернет.

Інтерактивний навчальний посібник «Сучасні технології освітнього процесу»: навчальний посібник / Т. Б. Поясок, О. І. Беспарточна, О. В. Костенко. – Кременчук : ПП Щербатих О. В., 2020. – 228 с.

Освітня технологія

Освітня технологія – це система засобів, форм і способів організації освітньої взаємодії, що забезпечують ефективне управління і реалізацію освітнього процесу на основі комплексу цілей і певним чином сконструйованих інформаційних моделей освоюваної реальності – вмісту освіти.

https://uk.wikipedia.org › wiki › Освіта

Особистісно-орієнтовані технології

Можливість реалізувати себе в пізнанні, навчальній діяльності та поведінці, спираючись на його суб'єктивний досвід, здібності, інтереси, ціннісні орієнтири.

Інтерактивний навчальний посібник «Сучасні технології освітнього процесу»: навчальний посібник / Т. Б. Поясок, О. І. Беспарточна, О. В. Костенко. – Кременчук : ПП Щербатих О. В., 2020. – 228 с.

Парадигма дистанційної освіти

Визначає ціннісні орієнтації організаційної діяльності, технології, методи навчання, заснована на принципах, які забезпечують взаємозв’язок усіх аспектів дистанційної освіти – технологічного, організаційного, педагогічного і ціннісного.

Інтерактивний навчальний посібник «Сучасні технології освітнього процесу»: навчальний посібник / Т. Б. Поясок, О. І. Беспарточна, О. В. Костенко. – Кременчук : ПП Щербатих О. В., 2020. – 228 с.

Педагогічна технологія

Може бути представлене трьома аспектами: 1) науковим: педагогічні технології - частина педагогічної науки, вивчає і розробляє цілі, зміст і методи навчання та проектує педагогічні процеси; 2) процесуально-описовим: опис (алгоритм) процесу, сукупність цілей, змісту, методів і засобів для досягнення планованих результатів навчання; 3) процесуально-дієвим: здійснення технологічного (педагогічного) процесу, функціонування всіх особистісних, інструментальних і методологічних педагогічних засобів

Інтерактивний навчальний посібник «Сучасні технології освітнього процесу»: навчальний посібник / Т. Б. Поясок, О. І. Беспарточна, О. В. Костенко. – Кременчук : ПП Щербатих О. В., 2020. – 228 с.

Педагогічні майстерні

Форма навчання дітей і дорослих, котра створює умови для сходження кожного учасника до нового знання та нового досвіду шляхом самостійного або колективного відкриття.

https://osvita.ua/school/

method/1908/

Повне засвоєння

Передбачає такі етапи і результати роботи. Установка: усі студенти здатні повністю засвоїти необхідний навчальний матеріал при раціональній організації навчального процесу. Знання: студент запам’ятовує і відтворює конкретну навчальну одиницю (термін, факт, поняття, принцип, процедуру) – «запам’ятав, відтворив, дізнався». Розуміння: студент перетворює навчальний матеріал з однієї форми вираження в іншу (пояснює, коротко викладає, прогнозує подальший розвиток явищ, подій). Застосування: студент демонструє застосування вивченого матеріалу в конкретних умовах і в новій ситуації. Оцінка: студент оцінює значення навчального матеріалу для даної конкретної цілі – «визначив цінність і значення об’єкта вивчення».

Інтерактивний навчальний посібник «Сучасні технології освітнього процесу»: навчальний посібник / Т. Б. Поясок, О. І. Беспарточна, О. В. Костенко. – Кременчук : ПП Щербатих О. В., 2020. – 228 с.

Предметно-орієнтовані технології навчання,

Предметно-орієнтовані технології, які спрямовані на засвоєння знань, умінь, навичок (традиційна організація навчання).

Інтерактивний навчальний посібник «Сучасні технології освітнього процесу»: навчальний посібник / Т. Б. Поясок, О. І. Беспарточна, О. В. Костенко. – Кременчук : ПП Щербатих О. В., 2020. – 228 с.

Проблемне навчання

Один із типів розвивального навчання, характерна особливість якого полягає в зближенні психології мислення учнів із психологією навчання.

Інтерактивний навчальний посібник «Сучасні технології освітнього процесу»: навчальний посібник / Т. Б. Поясок, О. І. Беспарточна, О. В. Костенко. – Кременчук : ПП Щербатих О. В., 2020. – 228 с.

Рівні засвоєння знань

І. Лернер пропонує розрізняти три рівні засвоєння знань: 1) первинне засвоєння, впізнавання-відтворення; 2) застосування в знайомій ситуації (за взірцем); 3) застосування в новій ситуації (творче).

Інтерактивний навчальний посібник «Сучасні технології освітнього процесу»: навчальний посібник / Т. Б. Поясок, О. І. Беспарточна, О. В. Костенко. – Кременчук : ПП Щербатих О. В., 2020. – 228 с.

Соціально-психологічний тренінг

Є ефективним заходом, який може бути спрямований не лише на формування та корегування професійної поведінки, а й на профілактику криз професійного становлення.

Інтерактивний навчальний посібник «Сучасні технології освітнього процесу»: навчальний посібник / Т. Б. Поясок, О. І. Беспарточна, О. В. Костенко. – Кременчук : ПП Щербатих О. В., 2020. – 228 с.

Структура технології навчання

1. Попередня діагностика. 2. Організація діяльності учнів. 3. Контроль якості. 4. Вибір прийомів і методів. 5. Діагностика причин відставання у навчанні. 6. Вибір методики.

Інтерактивний навчальний посібник «Сучасні технології освітнього процесу»: навчальний посібник / Т. Б. Поясок, О. І. Беспарточна, О. В. Костенко. – Кременчук : ПП Щербатих О. В., 2020. – 228 с.

Таксономія цілей навчання

Побудова чіткої  системи  педагогічних  цілей, всередині якої визначені їх категорії й послідовні рівні (ієрархія).

Словник термінів з педагогіки вищої школи (українсько-англійський, англо-український): навчальний посібник / Т. Б. Поясок, О. І. Беспарточна, Л. В. Герасименко. – Кременчук : ПП Щербтих О. В., 2019. – 120 с.

Творча активність

Діяльність викладача, яка спрямована на формування мотивів творчої діяльності і підвищення наявного рівня творчої активності на занятті до необхідного і достатнього, тобто такого, який забезпечує виконання запланованих викладачем цілей та конкретних творчих завдань.

Інтерактивний навчальний посібник «Сучасні технології освітнього процесу»: навчальний посібник / Т. Б. Поясок, О. І. Беспарточна, О. В. Костенко. – Кременчук : ПП Щербатих О. В., 2020. – 228 с.

Творчі ситуації

Стимулює пошукову діяльність учнів, розвиває їх творчі можливості, але не завжди призводить до оволодіння новими знаннями, уміннями і навичками.

Інтерактивний навчальний посібник «Сучасні технології освітнього процесу»: навчальний посібник / Т. Б. Поясок, О. І. Беспарточна, О. В. Костенко. – Кременчук : ПП Щербатих О. В., 2020. – 228 с.

Телекомунікації

Телекомуніка́ції (англ. Telecommunications) — це передавання та/або приймання знаків, сигналів, письмового тексту, зображень та звуків або повідомлень будь-якого роду дротовими, радіо, оптичними або іншими електромагнітними системами.

https://uk.wikipedia.org › wiki › Телекомунікації

Телеконференції

Технологія одержання і відсилання матеріалів дискусій, у яких можуть брати участь люди, розділені великими відстанями.

Інтерактивний навчальний посібник «Сучасні технології освітнього процесу»: навчальний посібник / Т. Б. Поясок, О. І. Беспарточна, О. В. Костенко. – Кременчук : ПП Щербатих О. В., 2020. – 228 с.

Технології мультимедіа

Об’єднання кількох засобів подання інформації в одній комп’ютерній системі: тексту, звуку, графіки, мультиплікації, відео, ілюстрацій (зображень), просторового моделювання. Інші форми мультимедіа, такі як подання інформації у вигляді слайдів і магнітного запису, інтерактивне відео та відеопродукція.

Інтерактивний навчальний посібник «Сучасні технології освітнього процесу»: навчальний посібник / Т. Б. Поясок, О. І. Беспарточна, О. В. Костенко. – Кременчук : ПП Щербатих О. В., 2020. – 228 с.

Технології пізнання

Є інструментами, які допомагають студентам розширювати можливості своєї пам’яті, розумових здібностей та здібності вирішувати проблеми.

Інтерактивний навчальний посібник «Сучасні технології освітнього процесу»: навчальний посібник / Т. Б. Поясок, О. І. Беспарточна, О. В. Костенко. – Кременчук : ПП Щербатих О. В., 2020. – 228 с.

Технологія

Термін  грецького походження і означає знання про майстерність.

Інтерактивний навчальний посібник «Сучасні технології освітнього процесу»: навчальний посібник / Т. Б. Поясок, О. І. Беспарточна, О. В. Костенко. – Кременчук : ПП Щербатих О. В., 2020. – 228 с.

Технологія

Техноло́гія (від грец. Τεχνολογια, що походить від грец. Τεχνολογος; грец. Τεχνη — майстерність, техніка; грец. Λογος — (тут) передавати) — наука («корпус знань») про способи (набір і послідовність операцій, їх режими) забезпечення потреб людства за допомогою (шляхом застосування) технічних засобів (знарядь праці).

https://uk.wikipedia.org › wiki › Технологія

Технологія навчання

Систематизація процесу навчання: закріплення і нормування в діяльності педагога цілей, форм, організацій, процедур, результатів та ін..

Інтерактивний навчальний посібник «Сучасні технології освітнього процесу»: навчальний посібник / Т. Б. Поясок, О. І. Беспарточна, О. В. Костенко. – Кременчук : ПП Щербатих О. В., 2020. – 228 с.

Технологія повного засвоєння

Точне визначення і формулювання еталона (критерію) повного засвоєння (згідно з вимогами програми і загального стандарту).

Інтерактивний навчальний посібник «Сучасні технології освітнього процесу»: навчальний посібник / Т. Б. Поясок, О. І. Беспарточна, О. В. Костенко. – Кременчук : ПП Щербатих О. В., 2020. – 228 с.